Sigortacılık Sektör Temsilcileri Öğrencilerle Buluştu
Giresun Üniversitesi Giresun Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık Programı, "Sektörle Yüz Yüze" etkinliğini düzenleyerek öğrencileri sigortacılık sektörünün önde gelen isimleriyle buluşturdu. Etkinliğin baş konuğu, Sigortacılık Eğitim Merkezi (SEGEM) Müdürü Gökhan Ay oldu. 12 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen söyleşide, sigortacılık sektöründeki güncel gelişmeler, eğitim politikaları, sınav ve sertifikasyon süreçleri ile mesleğin geleceği detaylı bir şekilde ele alındı. Etkinliğin moderatörlüğünü üstlenen Öğretim Görevlisi Kamil Patan, Bankacılık ve Sigortacılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Özgür Mustafa Ömür, Dr. Öğr. Üyesi Ünver Akın ve Öğr. Gör. Gülizar Öksüz ile birlikte öğrenciler, mezunlar ve stajyerler de etkinliğe katıldı. Gökhan Ay, sigortacılık sektörünün sürekli değişim ve gelişim…